Villkor

Detta gäller då du handlar online hos oss på Svenska Inredningsbolaget:

Vår ambition är att du alltid ska känna dig nöjd och trygg med dina köp hos Svenska Inredningsbolaget. Nedan har vi samlat information kring vad som gäller då du handlar hos oss. Har du några frågor tveka inte att kontakta oss.

mail: charlotte@svenskainredningsbolaget.se
telefon: 076-7665656

Priser och betalning

Alla priser i butiken anges i svenska kronor (SEK) inklusive moms. En avgift för frakt kan tillkomma (se avsnittet Leverans). Inga administrativa avgifter eller fakturaavgifter tillkommer.

Leverans

Svenska Inredningsbolaget är enbart en nätbutik. Vi har ingen fysisk butik, utan alla varor packas och skickas från vårt lager i Jordbro utanför Stockholm. Via webshopen kan ordrar beställas och skickas inom Sverige. Självklart förstår vi att du vill ha dina varor snarast möjligt och i normalfallet packas de senast dagen efter beställningen kommit in. Vilket betyder att du har din leverans inom 1-2 dagar. Skulle något inträffa som fördröjer det hela så kontaktar vi dig per mail eller telefon. Den aktuella fraktkostnaden redovisas i kassan.

Fraktkostnader

Ordervärde under 500 SEK – frakt 49 SEK.
Ordervärde över 500 SEK – fraktfritt, 0 SEK.

Ångerrätt och öppet köp

Du har rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar. För att ånger- och bytesrätten ska gälla skall varan vara oanvänd, ligga kvar i sin orginalförpackning med eventuella orginalhandlingar. Bifoga också ordernummer, gärna fraktsedeln. Vi återbetalar ordervärdet minus fraktkostnad och eventuella administrativa avgifter. Du bekostar och ansvarar själv för returfrakten. Varor som återsänds till oss mot postförskott eller efterkrav löses inte ut. Ångerrätten gäller för endast uthämtade paket, outhämtade paket faktureras enligt nedan.
Returer skickas till (kontakta oss först för en smidigare hantering):
Svenska Inredningsbolaget c/o Storex AB
Lillsjövägen 13
136 50 Jordbro

Reklamation

Vi granskar och packar allt själva men ibland kan det ändå bli fel. Om det visar sig att varan är defekt eller på annat sätt felaktig ber vi dig kontakta oss snarast så att vi får lösa problemet på bästa sätt. Det är viktigt att du kontaktar oss innan du återsänder varan. När reklamationen är godkänd byter vi i första hand ut den felaktiga varan mot en ny, alternativt om varan är slut i lager återbetalar vi det du lagt ut för varan.

Outhämtade paket

Det är viktigt att du hämtar ut ditt paket hos ditt ombud/utlämningsställe. Om paketet går i retur till oss fakturerar vi dig en avgift på minst 250 kronor för att täcka våra kostnader för frakt, returfrakt och administrativa kostnader. Om kostnaden överstiger 250 kronor betalar du den faktiska kostnaden. Fakturan på dessa kostnader skall betalas inom 14 dagar netto.

Transportskador

Om varan skadats under transport skall detta anmälas redan vid utlämningsstället. Skulle det vara så att du inte upptäcker skadan förrän du kommit hem kontakta oss omgående. Om en vara skadas eller kommer bort då du återsänder den till oss är du som kund ansvarig för detta.

Hantering av personuppgifter

Vi lagrar endast de uppgifter som är nödvändiga i vår säljare-kund relation. Vi lämnar aldrig utan ert godkännande uppgifter vidare till tredje part. De uppgifter som matas in i samband med kortköp krypteras för att användas i betalkedjan. Inga sådana uppgifter sparas eller lagras hos oss.

Företagsinformation

Svenska Inredningsbolaget ägs företaget Svibol & Co AB organisationsnummer 556853-2617, momsregistreringsnummer SE556853261701. Företaget innehar F-skattsedel

Ledsen, kommentarer är stängda.

0

Your Cart

rolex replica uk replica watches sale rolex replica uk rolex replica rolex replica sale